Mądre pozycjonowanie stron www – co w SEO ma znaczenie?
Zwykła i prosta prawda o SEO jest taka – chodzi o jakość treści. Tak, komponenty techniczne wpływają na ranking, ale Twój przekaz jest ostatecznie kluczem do sukcesu konwersji i rankingu wyszukiwarek. Oto kilka podstawowych zasad SEO Warszawa, których należy przestrzegać, które mogą pomóc wyszukiwarkom faworyzować Twoje treści.
Mądry copywriting to szacunek czasu czytelnika
Najbardziej udane treści to takie, które w przewidywalny sposób odpowiadają na pytania, na które obiecują odpowiedzieć – w jak najkrótszym czasie.
Strony z długimi akapitami, które są niezręcznie skonstruowane i wypełnione słowami kluczowymi i frazami, nie są stronami, które konwertują do biznesu. Co więcej, te strony mają tendencję do szybkiego spadku pozycji, nawet jeśli w jakiś sposób mają dobrą pozycję na wczesnym etapie. Pamiętaj, że wyszukiwarki mają jedno zadanie: dostarczanie użytkownikom wysokiej jakości wyników. Zmarnuj czas czytelników, a nie będziesz poprzez copywriting warszawa działał na ich korzyść.
Nie bój się linków poza stroną – linkbuilding a pozycjonowanie
Na niektórych dobrze wypozycjonowanych stronach zobaczysz listę linków, które odwołują się do zaufanych zasobów SEO. Dlaczego inne witryny dbające o pozycjonowanie Warszawa miałby chcieć udostępniać Ci kilka linków, które mogą przenosić Cię do innej witryny? Ponieważ ich właściciele rozumieją skuteczne pozycjonowanie stron internetowych warszawa i zdają sobie sprawę, że udostępnianie tych linków może być dobre dla każdej zainteresowanej domeny.
W jaki sposób takie pozycjonowanie działa?
- Pokazuje, że naprawdę docenia się czyjąś pracę.
- Po drugie, pokazuje Google, że się do robi – co jest również pomocne w działaniach SEO.
O ile zamieszczenie tych linków może na chwilę odciągnąć użytkownika od Twojej strony, sprawia to również, że Twoja strona jest odniesieniem, które z większym prawdopodobieństwem będą mieć pod ręką – lub będą chcieli udostępnić je znajomemu. Decydując się na takie pozycjonowanie stron internetowych pamiętaj, aby te linki „otwierały się w nowym oknie”, tak aby Twój czytelnik mógł do Ciebie wrócić.