Długoletni operatorzy płatności w Polsce

W Polsce istnieje wiele różnych operatorów płatności, którzy oferują różne usługi płatnicze. Wybór najlepszego dla siebie wymagać będzie od nas preferencji e-commerce oraz kilku aspektów technicznych i metod płatności, jakie będą istotne w naszym sklepie.

Integracja ze sklepem

Zanim wybierzemy operatora płatności musimy znać nasze zaplecze technologiczne. Większość operatorów współpracuje i posiada wtyczki do popularnych platform e-commerce na rynku. Gotowe integracje gotowe do wykorzystania w sklepie zdecydowanie ułatwiają pracę, a późniejsze modyfikacje to kwestia zaledwie kilku kliknięć. Istotne jest również dostarczenie form płatności, które najczęściej wykorzystują użytkownicy naszego sklepu. W Polsce utarło się posiadanie mnogiej ilości elektronicznych przelewów do różnych banków – każdy kojarzy spore listy podczas płacenia za coś przez Internet. Szeroka oferta kanałów płatności do wyboru (bramki płatności) daje lepszą konwersję w sklepie. Klienci są wymagający i często porzucają koszyki, gdy tylko napotkają najmniejszy problem z wyborem metody płatności. Do wyboru mamy również portfele elektroniczne, płatności odroczone i ratalne.

Wielowalutowość bramki

Płatność w innych walutach niewątpliwie jest jednym z etapów rozwoju sprzedaży online. Jeżeli wychodzisz ze swoją ofertą do klientów zagranicznych, rozważyć musisz płacenie w konkretnej walucie. I tutaj uwaga: nie wszyscy operatorzy oferują płatności walutowe. Postaw na bramkę płatności umożliwiającą płatność kartą w obcej walucie. Skalowanie biznesu często następuje szybciej niż nam się wydaje. W kolejności mamy zaufanie do marki/sklepu. Jeśli wybierzesz nikomu nieznaną bramkę płatności, możesz liczyć się z dużym procentem porzuceń koszyka. Klienci chętniej płacą za pomocą operatorów płatności, poprzez których wykonywali już jakieś operacje w przeszłości.

Koszty stałe bramki płatności

Decydującym elementem wyboru są prowizje i opłaty aktywacyjne. Oszczędności lub straty na tym polu są tym większe, im większy obrót generuje nasz e-commerce. Fenomen promocji jest w tej branży ewidentny. Popularne sklepy internetowe negocjują stawkę przy każdej możliwej okazji. Wybór oferty operatora płatności – Tpay, PayU Blue Media, eService czy Adyen lub STRIPE – w ramach usług partnerskich, mogą zaoferować znacznie lepsze warunki. Dowiedz się więcej na: https://tpay.com/blog/platnosci-tpay-w-pzu

Integracja z systemem Tpay na bazie API gwarantuje mnogość rozwiązań, również tych dedykowanych. Skutecznie wspieramy i aktualizujemy moduły płatności dla platform e-commerce: IAI, Woocommerce, Prestashop, Shoplo.

Zatem pamiętajmy proszę, że wybór operatora płatności zależy od indywidualnych preferencji i potrzeb. Warto również zauważyć, że wiele sklepów internetowych i usług online oferuje różne opcje płatności, aby umożliwić klientom wybór najdogodniejszej dla nich formy płatności.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *