O tym warto pamiętać projektując stronę internetową

Niemalże każde rozwijające się współcześnie przedsiębiorstwo posiada mniej lub bardziej rozbudowaną stronę internetową. Korzyści z dedykowanej strony internetowej czerpać mogą zarówno firmy i instytucje, które działają tylko w modelu B&M (ang. Bricks and Mortar), jak i przedsiębiorstwa typu e-commerce (np. e-sklepy, help-deski, serwisy ogłoszeniowe itp.). We wszystkich tych przypadkach strona internetowa pełnić może rolę wirtualnego i pracującego 24/7 handlowca. Większość firm wykorzystuje je także do kreowania własnego wizerunku oraz zacieśniania relacji biznesowych z kontrahentami. Jakie rodzaje stron internetowych cieszą się największą popularnością? O czym trzeba pamiętać przy projektowaniu własnej strony internetowej? Dlaczego tworzenie, utrzymywanie i rozwijanie stron internetowych opłaca się zlecić? Na wszystkie te pytania odpowiadamy poniżej.

Strony internetowe Gdynia – jaki rodzaj strony wybrać?

Strony internetowe podzielić można na wiele różnych sposobów. Nie komplikując niepotrzebnie tematu, przyjmijmy, iż mogą to być tzw. one-pagery lub strony typu multi-page. W kwestii takiej jak dedykowane strony internetowe Gdynia jest jednym z wielu miast, w których zdecydowanie warto skorzystać ze wsparcia doświadczonych developerów. Witryny, które pełnią funkcję wirtualnej wizytówki, określa się najczęściej mianem one-pagera. Jako że strony tego typu służą głównie do ułatwienia kontaktu z potencjalnymi klientami, warto zadbać, aby były one podpięte pod Google Maps oraz profile w mediach społecznościowych. One-pagery cenione są również ze względu na to, iż z reguły nie generują one dodatkowych problemów użytkownikom, którzy starają się je wyświetlić w pośpiechu z poziomu urządzenia mobilnego.

Pomimo swojej nazwy, one pagery mogą posiadać zakładki, takie jak np. oferta, cennik, kontakt, o nas itp. Zdawać by się mogło, iż odsyłają one użytkownika do osobnej podstrony, ale w praktyce najczęściej centrują one jedynie ekran użytkownika w odpowiednim miejscu. Jeżeli w firmie wykorzystuje się strategie takie jak marketing przychodzący (ang. inbound marketing) to zdecydowanie lepiej pomyśleć o stronie typu multi-page. Dzięki dodatkowym podstronom (np. blog, galeria, forum, opinie itp.) można dotrzeć do większej liczby klientów. Oczywiście w zakładkach tych znajdować powinna się spersonalizowana i zoptymalizowana pod kątem SEO (ang. Search Engine Optimization) treść.

Software house Gdańsk – dlaczego projektowanie strony opłaca się zlecić profesjonalistom?

Mając na uwadze, jak wiele zmieniło się w architekturze stron internetowych na przestrzeni ostatnich 15 lat, łatwo zrozumieć można, dlaczego opłaca się zainwestować w nowoczesny projekt. Nawet w przypadku najprostszych stron typu one-pager trzeba się liczyć z koniecznością utrzymywania i rozwijania witryny. Zamiast męczyć się z samodzielnym hostowaniem, naprawianiem i aktualizowaniem strony internetowej firmy, lepiej postawić na profesjonalny software house Gdańsk to jeden z wielu miast, w których nie powinno się zaniedbywać wizerunku biznesowego online. Nieaktualna i niezoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek internetowych strona może łatwo zniechęcić każdego potencjalnego klienta.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *